Pomáháme vám se dostat tam, kde potřebujete být

Náhradní vůz po dobu servisu/opravy!

Vážení zákazníci, 

připravili jsme si pro vás pilotní projekt garance mobility, tedy náhradní vůz po dobu opravy (dokonce i při pravidelném servisu). Každý klient Direct pojišťovny, který bude řešit pravidelný servis svého vozu nebo opravu v našem dealerství, má bezplatný nárok na náhradní vůz.

Co se musí stát, abyste získali náhradní vůz?

  1. Je potřeba být klientem Direct pojišťovny.
  2. Mít vůz ŠKODA. 
  3. Servisovat svůj vůz v našem dealerství.

Co byste neměli přehlédnout.

  1. Služba je bezplatně nabízena všem klientům.
  2. Zápůjčení náhradních vozidel podléhá rozplánování dle kapacit servisu (dořešíme s vámi osobně nebo telefonicky).
  3. Náhradní vozy zapůjčujeme, pokud servis/oprava trvá déle, než 24 hodin.
  4. Nabídka platí pro klienty, kteří nefinancují vůz pomocí operativního leasingu.
  5. ⌛ Pilotní projekt startuje 1. 10. 2021 a platí do odvolání. ⌛

Pokud náhradní vůz nechcete...

...připravili jsme si i alternativu pro řidiče, kteří náhradní vůz nepotřebují, a to slevovou kartu! Na všem se domluvíte s našimi kolegy.

Na koho se obrátit?

Neváhejte oslovit naše kolegy ze servisního oddělení, rádi vám pomohou a domluví s vámi vše potřebné.

📞 244 400 101

📧 servis@autotriopraha.cz

 

 

Těšíme se na vás!